sobota, 17 sierpnia 2013

Rozdział I

Co ? To niemożliwe napewno go z kimś pomyliłam to nie może być on, tak dawno go nie widziałam, tak bardzo za nim tęskniłam, nie wierzyłam w to że mogę go kiedykolwiek spotkać, a jednak, wiedziałam że to Niall mój kochany Niall w głębi serca jednak nie chciałam w to wierzyć bo nienawidziłam go bo zostawił mnie samą wtedy w Mulligar. Miałam mieszane uczucia moja złość mieszała się z radością że go spotkałam. Postanowiłam zapytać chłopaka czy to na prawdę on czy się nie mylę. - Niall ? To ty? Czy to naprawdę ty ? - Megan ? Tak to ja . - Skąd ty się tu wziąłeś ? - Najpierw byłem u mojej mamy a teraz przyjechałem do brata bo się ty przeprowadził . Ale ty ślicznie wyglądasz , tak bardzo się cieszę że cię spotkałem. co tam u ciebie słychać ? - U mnie wszystko w porządku . A u ciebie ? Słyszałam że zaniedłaugo wychodzi film o One Direction - Tak , ale skąd wiesz? Przecież nigdy się nie interesowałaś show biznesem (nw jak się pisze;D) - Noo tak, ale moja przyjaciółka jest waszą fanką , nie ma ani godziny żeby o was nie mówiła. - Vanessa ? A co tam u niej słychać ? Chłopak pytał bo też się z nami przyjaźniła jak Niall był jeszcze w Irlandii - Wszystko ok. - To dobrze. - Megan ...uhmm- - Tak ? - Może pójdziemy do mnie do dumu , chciałbym z tobą porozmawiać. - No dobrze O czym on ze mną chce rozmawiać? Już nie mamy wspólnych tematów, może chce mi powiedzieć że chciałby żebym mu dała jeszcze jedną szansę ? Niee.. to głupie, on jest bogaty, ma ,,wzięcie,, u dziewczyn i takie tam... Na pewno nie będzie chciał ze mną być ale cóż , pójdę jestem bardzo ciekawa co chce mi powiedzieć ... Po 15 minutach spaceru byliśmy już w jego willi. - wow, ładna willa. - Dzięki, wejdź do środka. Weszliśmy do salony a tam siedziała Bella. Co? co do cholery ona tutaj robi? i co oni przede mną ukrywają ? ________________________________________
I jak wam się podoba I rozdział ? Komentujcie , bo komentarze bardzo nas motywują życzę miłego czytania. Natalaa .xx

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz