wtorek, 13 sierpnia 2013

Prolog

To było dawno temu...Znaliśmy się praktycznie od piaskownicy.Robiliśmy wszystko razem,a tarapaty w jakie wpadaliśmy... Kiedy miałam 15 lat zostałam dziewczyną Nialla.To ja namówiłam Go do startu w X-factor .Przychodziłam na każdy występ oprócz ostatniego,On nawet nie zadzwonił.Miesiąc później dowiedziałam się że wyjeżdża.Od razu zadzwoniłam do niego on odebrał i powiedział :przepraszam.To wszystko co usłyszałam na pożegnanie.Kilka dni później dowiedziałam się że mój tata dostał pracę w Londynie i razem z mamą,siostrą Bellą i nim przeprowadzamy się tam . Ciężko było żegnać się z Irlandią.Te wspomnienia nie tylko te dobre ale i te złe.Szłam przez jeden z Londyńskich parków rozmyślając tak.Wpadłam na kogoś.Już chciałam mu wykrzyczeć w twarz żeby uważał jak chodzi ale kiedy podniosłam głowę wpatrzyłam się w jego błękitne tęczówki. Zamurowało mnie jak widać jego też...







Bella Black.To młodsza siostra Meggie. Dziewczyna lubi się bawić.Jej najlepszą przyjaciółką jest jej siostra Megan i Vanessa.Dziewczyna nie może patrzeć jak Swoja siostra cierpi.Łatwo się wzrusza.







Hej! Jak Wam się podoba prolog?Tak wiem nie powala ale jakiś bardzo zły też nie jest,chyba.Kocham Was! :* <3
Natkaxx 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz